Aşırı gereksiz. Dün at hırsızı kılıklı bir çocuk geldi davulcu bahşişi için. Kağıt 5TL verdim. Önceden muhtarlık onaylı kağıt dağıtırlardı davulcu kim bilirdik. Şimdi sarı çizmeli mehmet ağa geliyor ben davulcuyum diyor. Tipler sıfır güven.
Zaten davul ile kimse uyanmıyor ama kültürü yaşatmak istiyorsak biraz daha farklı olması lazım.