Eskiyi yaşamak, yad etmek durumları haricinde artık her hangi bir geçerlilikleri kalmadığı kanaatindeyim, netice de alarm var, onun dışında teknoloji ileri seviye zaten...

Tek amaç ve de gâyelerini artık yitirdiklerini düşünüyorum.