Evde bebek var her gün 3.40da bu davulcu ruh hastaları yüzünden ağlaya ağlaya uyanıyor.
Yıl olmuş 2025 ne davulu ya saat var telefon var, var oğlu var. Tüm bunlara rağmen kalkamıyorsan orucu da tutma demek ki beceremiyorsun.
Kim iktidar olursa olsun şu davulcu fetişizmine kim son verirse yıllarca onlardayım artık.