Çok gereksiz. Zaten ücretleri ödeniyor ne diye para toplanıyor anlamadım. Tamam genel görenek devam etsin de bunlarınki gaspa giriyor. Kapıya 3/5 tane davulcu geliyor. Vermesen laf sokuyorlar. Gereksiz bence.