Bence gereksiz hocam kimse davulla uyandığı yok.
Haftada bir kapı kapı gezip para topluyorlar.
İlla geleneklerimiz diyorsak da bu işi belediye maaşla birine yaptırmalı.
Sürekli kapıda davulcuyla karşılaşmaktan sıkıldım.
Kapıyı açana kadar zile basıyor adam.