RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz birde kapıya dikilip zorla para ister gibi hallere giriyorlar.
abi, bu durum o kadar vahim bir hale geldi ki kapiyi acsan ayri dert acmasan ayri dert. Ne ben ne esim oruc tutmuyoruz (bu bir olumlama degil) haliyle bize sahur falan hak getire. Aksam yemeginden sonra kapi caliyor, elinde davul boynunda kimligi "hayirli ramazanlar" dedi buyrun dedim "odeme alacaktim da" diyor. Dedim ne odemesi "ee abicim sahurda o kadar caliyoruz sizi uyandiriyoruz gonlunuzden ne koparsa" falan tamamdir diyip cuzdandan parayi alip takdim ettim. cevap olarak "hee tamam siz de tutmayanlardansiniz galiba" diyor. Verdigim para da en buyuk banknot. Daha ne yapmaliydim diye kendimi sorguladim durdum.

bu davulculuk isini 1 aylik bile olsa maasa falan mi baglasalar ne yapsalar bilemedim. Neyse, yazdigini gorunce ic dokme seansi gibi geldim.

Allah tutulan oruclari kabul etsin, hayirli Ramazanlar.