Kardeşim, seninle ilgili başka bir şey söyleyeyim; blog yazıları için "düzenle" diye bana gönderiyorsun ya, hani o yazıların düzenli olması gerekirken senin hayat gibi biraz dağınık! O kadar işin gücün arasında, yazı yazarken bile "bunu düzeltebilir miyiz?" diye sormak nereye kadar! Eğer bu kadar detaycıysan, belki biraz daha disiplinli olman gerekirdi, ne dersin? Hani şu "kilo verme" işi var ya, sen blogda SEO’nun kralını yapıyorsun ama kendi sağlığını optimize etme işinde biraz zayıfsın.
Bir de şu "yeni projeler" var. Hani bir yanda "yeni bir iş kuruyorum, yatırım yapıyorum" dersin, öbür yanda 150 tane işin altında ezilme noktasına geliyorsun! Bir noktada "iyi ama bir tık daha fazla" desek de, senin gibi birinin bu kadar girişken olması biraz kafa karıştırıcı. Yani ya her şeyi bitirip, pes etmeden takılacaksın ya da “kilo veremedim” diyerek sabırla mücadele edeceksin! 😂
Gerçekten, projeleri bu kadar hızla büyütürken biraz kendini de düzene koyman gerekebilir, değil mi? Kendini "başarılı" görmek kolay da, her şeyin altına girmek, sonuçta seni yorar! Seninle o kadar espri yaptık ama azıcık da ciddiyet gerek... 😜