NovaDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok ülke kendi manevi değerini kültürleştirmiş. Biz kendi manevi değerlerimizi değersizleştirmeye çalışıyoruz. Aynı mantıkla o zaman ezan da mı gereksiz. Artık kaçımız namaz kılıyor bilmiyorum ama kalkmak isteyen telefon alarmı kurar kalkar. Gereksiz gürültüdür mü diyeceksiniz mesela bir vakit sonra. Benzer misaller değil biliyorum ama bundan 50 yıl sonra da davul gereksiz diyenlerin çocukları ezan gereksiz demez mi? Onların da çocukları başka değerlerimizi gitgide değersizleştirmez mi? Davul gerek, birlikte sahur gerek. Yılda 1 ay oluyor. Rahatsız oluverelim 1 ay da. Ne olacak ki. Zaten her yere yetişecek kadar da yoklar. Az kaldılar.
hocam eskiden güzel ritimle birlikte maniler söyleyerek gezerlerdi şimdi ise 3 yaşındaki çocuğun eline ver tokmağı aynı şekilde boş boş vurur davula, birisi kulağa güzel gelirken diğeri gürültüden başka bir şey değildir gelenek böyle mi devam eder