ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Tevfik; Abi dün heyacandan seni etiketlemeyi unutmuşum. Doamin önerin için sana ayrıca teşekkür ederim sağolasın
Estağfurullah lafı dahi olmaz hayırlı uğurlu olsun