Bir çok ülke kendi manevi değerini kültürleştirmiş. Biz kendi manevi değerlerimizi değersizleştirmeye çalışıyoruz. Aynı mantıkla o zaman ezan da mı gereksiz. Artık kaçımız namaz kılıyor bilmiyorum ama kalkmak isteyen telefon alarmı kurar kalkar. Gereksiz gürültüdür mü diyeceksiniz mesela bir vakit sonra. Benzer misaller değil biliyorum ama bundan 50 yıl sonra da davul gereksiz diyenlerin çocukları ezan gereksiz demez mi? Onların da çocukları başka değerlerimizi gitgide değersizleştirmez mi? Davul gerek, birlikte sahur gerek. Yılda 1 ay oluyor. Rahatsız oluverelim 1 ay da. Ne olacak ki. Zaten her yere yetişecek kadar da yoklar. Az kaldılar.