Son derece rahatsız edici bir şekilde, sadece davul çalmakla yetinmeyip arabaların alarm seslerini de açıyorlar ve sonra gidiyorlar.
cidden hocam sinir bozmaktan başka iş yapmıyorlar, keşke emniyete şikayet edebilsek.
Gereksiz birde kapıya dikilip zorla para ister gibi hallere giriyorlar.
Davulcular benim gözümde dilenci gibi. Camdan para atalım diye utanmadan usanmadan defalarca kez zillere basıyorlar.
Kendilerinin oruç tuttuklarından bire şüpheliyim, tamamen para için gürültü yapıyorlar.
zaten davulcuların çoğu geceleri kahvede okey oynayıp 2-saat tur atıp para kazanalım mantığındaki insanlar oluyor