Merhaba arkadaşlar,
Bildiğiniz gibi Ramazan ayında sahur vakti insanları uyandırmak için kullanılan Ramazan davulcuları yüzyıllardır bir gelenek olarak sürüyor. Ancak günümüzde alarm, telefon bildirimleri ve çeşitli teknolojik çözümler varken, bu davulcular artık bana göre gürültüden başka bir şey yapmıyorlar, ben sabah işe erken gittiğim için sahura kalkmadan gece 12 de niyet edip yatıyorum, benim gibi yapan bir çok kişi olduğunu düşünüyorum ki zaten sahurda kalkmak isteyen davulun sesine değil alarm ile kalkıyor, sizce bu davulcular gerekli mi ?
Fikirlerinizi merak ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? 🤔