Konu
Bu da benim hikayem...
14-03-2025, 11:23:27
#5
KupeliHoca
Mobbing kesinlikle iğrenç bir şey. Hakkınızda hayırlısı diyorum. Umarım en mutlu olacağınız yol, siz onu bulamazsanız bile sizi bulur.