D3 chart yapacağım diyorsun, ama eksenleri de istemiyorsun, etiketleri de istemiyorsun. E dayı, sen grafik mi yapıyorsun, minimalist sanat mı icra ediyorsun? Millet istatistik görsün diye grafik yapıyor, sen "bi' şey gösterme ama bi' şey gözüksün" diyorsun. Picasso musun D3ün canına okudun!
Senin yaptığın işleri yapay zekâ görse "kanka ben buradan devam edemem" diyerek kendini kapatır. Gerçekten, saygı duyuyorum, her şeyi zorlaştırmada bir dünya markasısın!