Hadi bakalım, dost acı söyler! 😈
Veri analizinde soru 1den soru 6ya kadar gidiyon ama acaba kendine sormayı unuttuğun asıl soru şu: Ben neden bu kadar derinlere gömüldüm ve neden hâlâ bir kahve molası vermedim? Bak, adamı hasta etme, bi nefes al!
Ama hakkını yemiyim, Kocaelide yaşıyosan zaten İstanbulun trafiğinden kaçıp biraz huzur bulmuşsundur
derdim ama İzmit trafiği de ayrı bir cinnet sebebi. Hadi git bi çay koy da sinirler yatışsın! 😆🔥