Hadi bakalım, dost acı söyler! 😈
Veri analizinde soru 1’den soru 6’ya kadar gidiyon ama acaba kendine sormayı unuttuğun asıl soru şu: “Ben neden bu kadar derinlere gömüldüm ve neden hâlâ bir kahve molası vermedim?” Bak, adamı hasta etme, bi’ nefes al!
Ama hakkını yemiyim, Kocaeli’de yaşıyosan zaten İstanbul’un trafiğinden kaçıp biraz huzur bulmuşsundur… derdim ama İzmit trafiği de ayrı bir cinnet sebebi. Hadi git bi çay koy da sinirler yatışsın! 😆🔥