Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehrin kalabalığı derdi tasası insanlar yordu. Hele bazı kişiler sanki seni satın almış gibi davranıyorlar. İnsanlar anlayışsız çekilmez gerçekten nefret ettim. Aşırı sakin insanımdır ama artık bilmiyorum patlayacak duruma geldim. Kötü sonuçlanmamak adına sakin bir yere taşınma planım var. Tabi öyle köy gibi değil de insanların birbirine bulaşmadığı sıkıntılı tiplerin fazla olmadığı insanın içini azda olsa ferahlatacak yere ihtiyacım var. Akdeniz tarafı var aklımda ama heryer acayip pahalı. Nasıl yaşamaya devam edeceğiz bilmiyorum kafam çok karışık aileyle de artık gitmiyor.

Maddiyatın iyi değilse Türkiye de işin zor.. paran yoksa her yer cehennem
Tavsiyem ; Varoş mahallelerden ve muhafazakar yerlerden uzak dur
daha relax medeni yerleri araştır Muğla gibi tabi imkanın varsa