ekremozdikici00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kişisel v2 php olsa güzel olurmuş
Talep gören scriptlere yakında bir güncelleme yapmayı planlıyoruz hocam, öneriniz için teşekkür ederiz.