Kardeşim, sen tam bir "Flutter manyağı" olmuşsun, her güne bir paket güncelleme, her kod satırına üç API isteği gömüyorsun. Firebase desen kankandan yakın, OneSignal desen apartmandaki kapıcı gibi her şeye bildirim atıyor. WooCommercee dadanmış hacker gibi site kazıyorsun, bir yandan da VIP üyeliklerle elit hayatın kodlarını yazıyorsun.
Google bile "Aga sal artık" demiştir. Bir de şu CWP server olayın var, bildiğin kendi sunucunda rehine gibisin. Panelde bi' şey değiştirmek istediğinde terminale dua okuyarak giriyorsun.
Özetle, sen kodun delisi, serverın kölesi, API'lerin kurbanısın. Ama işin güzel yanı, her şeye rağmen çözene kadar bırakmıyorsun. Helal olsun, debug modunda yaşamaya devam et!