koli bazlı 3-5 lira daha ucuza gelir adet başına (24'lü) box satılır, zaten kendi pahalı bi içecek kar marjı düşük. dolabını parayla bi dönem satıyorlardı kalktı, takibinide çok ciddi yapıyorlar artık konsinye veriyorlar önceden paraylada alsan kendi malında olsa sattırmıyorlar artık. konsinye verdiklerinin üstündede ac global a.ş'nin malıdır satılamaz haczedilemez devredilemez tarzı bişey yazıyordu.

edit: anca çok iyi aranın olduğu böyle bi bar sahibi - tekelci filan varsa nazının sözünün geçtiği kdv'sini ödeyeyim nakit olarak fatura fiyatından ver bana dersin. %10 ekler faturayı kendine kestirir kdv avantajı olur. metrodan almaya kalksan kolide 100-200 lira oynar ağız yüz eğilir mi 200 lira için tartışılır.