Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim en çok merak ettiğim, insanlar yokluktan varlık olacağına, varlıktan yokluk doğacağına inanmıyor. ama sorsan varlığı yokluktan olan bir yaratıcıya inanırlar, peki varlığını yokluktan gelen bir evren neden olmasın? herhalde araya birşeyler katınca varoluş korkularını yeniyorlar.
Dünyadaki hiç birşey sebepsiz değildir. Kainatta da sebepsiz hiç birşey yoktur.
Herseyin bir sebebi bir anlami vardır.

https://youtube.com/shorts/oIkwhfFMz...O_vxOpZsJHphQ4