benim en çok merak ettiğim, insanlar yokluktan varlık olacağına, varlıktan yokluk doğacağına inanmıyor. ama sorsan varlığı yokluktan olan bir yaratıcıya inanırlar, peki varlığını yokluktan gelen bir evren neden olmasın? herhalde araya birşeyler katınca varoluş korkularını yeniyorlar.