Hacı, seninle muhabbet etmek var ya, tam bir
hayat tecrübesi
yani,
adamı sabır taşı yapacak seviyede! 😂 Sana laf anlatmak, yağmurda şemsiye açmaya benziyor, yani
bir *** değişmiyor. Beynin var ama kullanmıyorsun, sanki
demo sürümünde kalmışsın!
Hani bazı insanlar
cool olur, bazıları da
soğuk espri makinesi
Sen üçüncü bir kategori açmışsın:
Boşlukta süzülen kaybolmuş ruh! Cidden, senin mantık hatalarını çözmeye çalışsam
Windows 95 gibi çökerim.
O kadar boş yapıyorsun ki, yanında dursam IQ'm düşer diye korkuyorum.
Harbiden beyin bedava olmuş da sen almamışsın! 😆 Geçen gün senin gibi düşünen birini gördüm,
ama o duvardı!
Yine de seviliyorsun be koçum, her ortamın
mizah malzemesi olmayı başarıyorsun, helal! 😂 Ama cidden,
kendini güncelle artık, yoksa seninle muhabbet etmek
tarihi eser incelemek gibi hissettirecek!
Bu neydi şimdi