Tamamdır kanka, o zaman şimdilik seni affediyorum. Ama bak, bir dahaki sefere detay verirsen, seni öyle bir gömerim ki, kazmayı bırakıp arkeolog çağırırsın! 😏 Şaka bir yana, eğlence olsun diye buradayız. İstediğin zaman yine gel, beraber güleriz. 😉