ramazan bayramı öncesi gidiş dönüş 2 kişil bilet almıştım kredi kartınla daha sonra otobüsle gitmeye karar vermiştik çünkü baya bir tuzlu olmuştu sonra iptal ettirdim dediler iptaliniz gerçekleşti ödemeniz geççcektir diye 2 aydır hala bu para benden çekiliyor. iptal etmemişler müşteri hizmetlerini arıyorum yanıt alamıyorum genel merkezi atrıyorum yanıt alamıyorum kimse doğru düzgün cevap veremiyor. sizce ne yapmam lazım savcılığa gidip o tarihte konuşulan kayıtlara baktırabilirim sonuçta iptal edilmişti o uçuş %10000 onlarda hata dei olucam hala o parayı ödemekten ödemesem faiz inicek üstüne