Sultanbeylide ikamet etmememe rağmen günlük neredeyse sms geliyor, bunu nereden iptal edebilirim
bana da beykoz atıyor 1 senedir.
ya bana diyarbakır belediyesinden kürtçe mesajlar geliyor hep diyarbakırla hiç alakam yok

Diyarbakırlı tanıdığım bile yok
e devlet uzerinden istenmeyen numaralardan gelen mesajlari engelleyebilirsiniz.