Konu
Sultanbeyli Belediyesi Sms atıyor
13-03-2025, 14:17:01
#4
Gokenim
ya bana diyarbakır belediyesinden kürtçe mesajlar geliyor hep diyarbakırla hiç alakam yok
Diyarbakırlı tanıdığım bile yok