ilk çıktığı zamanlar durduk yere arama izni vs olmadan arabayı neredeyse döşemesine kadar arayıp kafalarına göre piknik bıçaklarına el koymuşlardı 😂 geri isteyince bunları taşımak yasak demişlerdi 😂

Ayrıca gördüğüm çoğu bekçi gece kafelerde, cami önlerinde vs çay içiyor, sokaklarda gezip korku saldıklarını henüz görmedim ve girdikleri sınav sorularını görünce pek önemsememeye başladım, polis kadar eğitimli değiller maalesef.