Yıllık 500₺ diyorsunuz üstelik 3 ay garanti veriyorsunuz. Alın kendi kampanyası 1 yıl + 1 yıl ücretsiz 1299₺ hem tam garantili kullanırsınız hem tek kullanırsınız. Bu şekilde lisans almanın mantığı kalmamış artık resmen aynı fiyata getirmişler ücretleri..
Bende bu şekilde 1400 tl satın aldım rahatım, 10 tane hesap aldım maksimum 3-4 gün kullanabilmişimdir. Bu şekilde hizmetlerin yasaklanması gerekiyor.