Eşinde çalışacak birinizin maaşıyla ev kirası digerinin maaşı ile geçineceksiniz.Yaşınız 60 a geldiginde sadece Samsunda yaşamış olacaksınız.Tatile gidemiceksiniz çocugu fakir büyüteceksiniz.Eşinle sürekli paradan dolayı tartışacaksınız.Ülkenin %40 ı bu şekilde şu an.