Bende 2023 polo var hocam boyut yükseltmem gerekiyor. Hacim'den dolayı satıyorum bende araçtan memnunum normalde ama 380L bagaj yetmiyor artık benimde 350L hiç bir şey konmuyor
Güç konfor iyi güzel ama Dediğini gibi bagaj küçük 1 bebek arabası koyuyorsun doluyor zaten