devrimed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33954865/detay
6 aydır kullanıyorum C Segment oldukça memnunum özellikle konfor konusunda şahane süspansiyonlara sahip ve geniş iç hacmi, yarı otonom sürüşte var.
Güç biraz yetersiz hocam 5008 falanda olabilir de 130hp bu arabaları pek götürmez diye düşünüyorum. Konforlu araç ama ona laf yok 0-100 en azından 8-9sn olsa fena olmaz