webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı araca sahibim ve öneririm. Oldukça konforlu bir araba bende alalı 3 ay oldu ve çok memnun kaldım. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
hayırlı olsun Kazasız belasız inşallah