Aynı araca sahibim ve öneririm. Oldukça konforlu bir araba bende alalı 3 ay oldu ve çok memnun kaldım. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.

devrimed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33954865/detay
6 aydır kullanıyorum C Segment oldukça memnunum özellikle konfor konusunda şahane süspansiyonlara sahip ve geniş iç hacmi, yarı otonom sürüşte var.