Konu
2 Milyona D segment araç arıyorum
12-03-2025, 01:10:12
#3
webhox
Aynı araca sahibim ve öneririm. Oldukça konforlu bir araba bende alalı 3 ay oldu ve çok memnun kaldım. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
devrimed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33954865/detay
6 aydır kullanıyorum C Segment oldukça memnunum özellikle konfor konusunda şahane süspansiyonlara sahip ve geniş iç hacmi, yarı otonom sürüşte var.