Hocam 1. Coin zaten yada token ilk etapta sahipte oluyor evet cüzdanda olması kendinin normal bisey çünkü kripto sektöründe yakım diye bisey var team e ödenen sponsorlara ödenen borsalara listelene için ödenen var evet riskli ama bunu da göz önünde bulundurun derim örneğin xxx borsasında listeli diyelim stake için bile belli kendi coininizi ekstra dan vermeniz gerek yakım zaten coinin arzını azaltıp fiyatını yükseltmektir bir kripto çıkaran olarak çok kapsamlı diyeyim bu olay ama Tabikide bilinmedik coini almak bilinmedik borsa kullanmamak iyidir her önüne gelen coine veya tokene zıplamamak lazım araştırma şart 😌