hocam önceden metropol diye bir şey mi vardı ?

eskiden her yer doğa idi.
dünyayı beton yığınına çeviren bizleriz.
bu sıkıntıyı yaratan bizleriz
çözüm üretmeyen bizleriz
sonuç ? suçlu köpekler.
ayrıca herşeyi geçtim, doğanın bir dengesi var.
tırnak kadar arı, nesli tükendiğinde dünyayı bekleyen tehlikeyi araştırmanızı öneririm.
kedilerin bu dünyadaki insanlığa olan faydalarını
aynı şekilde köpeklerin....
bak sana basit bir şey anlatayım,
benim köpeğim golden cinsi köpek,
3.5 yaşında, bırak birisini ısırmayı, diş bile gösterdiği yok.
yakınındaki birisi koşunca kovalamaca oyunu sanıyor, onun yanında birlikte koşuyor.
mahallede misafirin kızı oğlumu görünce korktu koşarak kaçtı. benim oğlanda oyun zannedip kuyruğunu sallayarak onun peşine koştu, ve kız çocuğu düştü.
şimdi burda kim suçlu ?
anne baba suçlu.
çünkü o çocuğun beynine kodlamışlar, köpek gördün mü koşarak kaç kızım.
bre gerizekalı, husein bolt bile bir köpekten daha hızlı koşamazken, senin ufacık kızın nasıl kaçsın ?
göz teması kurmadığın sürece köpek sana saldırmaz. köpekler cicidir güzeldir şeklinde eğitilseydi o çocuk, o kaza yaşanmazdı.
Hocam ben mahalle de yaşıyorum.
Bulunduğumuz yer doğa ile iç içe.
Burası köpeklerin yaşayabileceği bir alan.
Nişantaşı, cihangir, bebek, etiler, çankırı, kordon buralar metropol yerler.
Köpekler burada yaşayamaz.
Sizi şimdi internetin, elektriğin, doğalgazın olmadığı bir yere koyalım ne kadar dayanabilirsiniz?
Her şeyin doğallığından bahsediyorsanız o zaman sizde doğa da yaşam mücadelesi vermeye çalışın.
Binaların içerisinde, metropol kentlerde köpeklerin alanını işgal etmeyin.
Doğanın dengesini bozan işte sözde hayvanseverler.
Ne hikmetse hepsi metropol de yaşıyor.
Kucaklarında fifileri hayvan hakları diyorlar.
Alsana sokaktan bir karabaş.
O yüzden hiç samimi gelmiyor.
KÖPEĞİNİZE gelince.
O sizin oğlunuz değil, siz bir insansınız o bir köpek. Sizde sahibisiniz.
Eğer bir çocuk gördüğü zaman oyun yapıyorum diye çocuğu kovalıyor ise bu ne çocuğun ne köpeğin suçu.
Eğitim vermediğiniz için sizin suçunuz.
Küçük bir kız çocuğu izmandut gibi tüylü bir hayvan gördüğü zaman tabiki korkar.
Bende olsam üstüme üstüme koşan köpekten bende korkarım.
Herkes beslediği köpeğe eğitim mi veriyor?
İstatistik yapsak 100 köpek sahibi varsa 10 tane eğitim vermiyordur.
Köpek beslemek, önüne mama ve su koyup dışarı da gezdirmek değildir.
Hani deniyor ya twitter da çocuğun o saatte dışarı da işi ne anası babası nerede diye. Böyle salakça bir savunma da görmedim.
Geçen 12 yaşında ki kız çocuğu kütüphaneye giderken parçalandı.
Peki siz sahibi olarak neden köpeğinizi boşladınız, neden yanında değildiniz, neden ağızlık takmadınız?
Klasik bir şey yapmaz diyen birisi daha.
Sizi ısırmaz ama o anda küçük kızı feci şekilde yaralayabilirdi.
Kendiniz de hiç bir hata bulmayıp suçu küçücük kız çocuğuna ve ailesine atmak nasıl bir zihniyet ya?
Hangi anne baba köpek gördün mü kaç desin? Kaçınca kovaladığı bilinmiyor mu?
Belki siz iyi eğitim vermiş olabilirsiniz ama her köpek sahibi düzgün yetiştirmiyor.
Önceki postum da paylaştım.
Kadın pitbul gezdiriyor ağızlıksız.
Köpek de dubaya saldırıyor.
Ya duba yerine çocuk olsaydı.
Ailelerin tedirginliği boşa mı?
Hayatta sadece siz ve köpeğiniz yok, başka insanların da yaşam hakkı var.
Lütfen hem siz hem oğlunuz mu köpeğiniz mi neyse artık acilen bir eğitim alın.