Çerezler ele geçilirince iki adımlı doğrulamayı geçtiğini düşünsek de bu hesapta kapatılmış görünüyor. Kapatırken doğrulama istemiyor mu? 1 aydır foruma girmeyen kişi aynı tarayıcıdan girse bile doğrulama istemesi lazım. Ben sürekli aynı cihazdan girdiğim halde 1 hafta 10 günde bir doğrulamaya düşüyor hesabım.