Konu
r10 hesabım çalınmış
11-03-2025, 14:34:43
#24
MaSTeK1
ensylcn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sorması ayıptır, ne kadarlık bir zarara uğradınız ?
Ayıp olduğu için değil de resmi başvuru yapacağım için paylaşmayayım.