Arkadaşın iddiasına göre çalınan R10 hesabı ile dolandırılan kişi benim.
Geçmişte bir konuda Kripto - Iban işlemi yapmak için görüşmüştük.
O gün gece kendisi ile iletişime geçip. Bozum işlemi için adres istedim.
Göndermesi için iban bilgisi verdim. Bir anda ortadan kayboldu.
İnsanlık hali deyip, ertesi sabah aradım. Ulaşamadım. Telefon kapalı hat çıktı.
Whatsapp silindi. Vs vs vs.
Geçmiş konulardan arkadaşın işletme bilgisine ve numarasına ulaştım aradım.
Kendisi hesabının çalındığını iddia etti.
Ama bu sürede hesapta kimlik doğrulama ve 2FA aktifti.
Şikayet konusu açtım. Kendisi yaptıysa böyle bir amatörlük ödemeyi yapmasını istedim.
Yok benim değilim yapmadım diyorsanız da sorun yok. Zaten Savcılığa başvuruda bulunacağım.
Oradan R10 üzerinden zaten gerekli ip logları istenecek. Sizin için de bir sorun olmaz dedim.
Şimdi dilekçeyi yazdım hazırladım. Adliyeye gideceğim.
İlk başta kendisinin yaptığına kesin inanıyordum. Fakat hesabını geri alıp, gelip burada konu açtıktan sonra bir nebze de olsa gerçekten hesabının çalınabileceğini düşünmeye başladım.
Ama bu da son oldu. R10 üzerinden bir daha ticaret yapacaksam. Ben insanlara güvenmeyeceğim. Onlar bana güvenirse alışveriş yapılsın.