Çözüm öneriniz nedir?
Ben direkt hepsini uyutun demedim.
Yapılabiliyorsa barınak yapılsın, hayvanlar buraya doldurulsun, rehabilite edilmeyen, saldırgan olan, hasta ve kuduz riski olanlar uyutulsun.
Bunlar yapılamıyorsa, nüfus sürekli günden güne artıyorsa ve insanlar sokakta yürümekten korkuyorsa o zaman ne yapılmalı?
Masum çocuklar mı ölsün?
Ayrıca belediyeler toplayıp barınağa götürürken belediye personeline engel olanlar var.
Barınağı basıp hastalıklı, kuduz riski olan hayvanları tekrar sokağa bırakanlar var.
Barınak olsa bile bunlar nereye kapatılacak bilemiyorum.
hükümetin yararına olan şeylerde bak avrupada da böyle diyorlar
halkın zararına olan işlerde afrikada böyle şükredin diyorlar.
avrupaya bakın,
özel devasa köpek parkları bile var. ve şehrin bir çok yerinde var.
köpek parkı yapacaksın.
barınaklardaki şartları iyileştirip çoğaltacaksın.
köpek sahiplendirmeden önce sahiplenmek isteyenlere belirli şartlar sunacaksın. adamın geçmişine suç kaydına bakacaksın. eğitim kursları kurup sahiplenmek isteyen 3 ay köpek eğitim kursuna alacaksın.
sahipli köpek saldırgan hareket düzenlediğinde köpeği değil sahibini cezalandıracaksın.
şimdi bir köpek için bunlar yapılır mı yauuv diyen kıtlar çıkacaktır mutlaka.
unutmayın ki sokak hayvanları sadece bu ülkenin değil bu dünyanın gerçeği.
biz insanlar olarak onların yaşam alanlarını istila ettiysek, onlarla yaşamayı öğrenmeliyiz.
öldür öldür bitseydi şehirdeki köpekler değil dağdaki köpekler biterdi.