By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kendi ağzınızla söylüyorsunuz suçluları.
ne yani çözüm için hiç suçu günahı olmayan köpekleri mi öldürelim ?
Çözüm öneriniz nedir?
Ben direkt hepsini uyutun demedim.
Yapılabiliyorsa barınak yapılsın, hayvanlar buraya doldurulsun, rehabilite edilmeyen, saldırgan olan, hasta ve kuduz riski olanlar uyutulsun.
Bunlar yapılamıyorsa, nüfus sürekli günden güne artıyorsa ve insanlar sokakta yürümekten korkuyorsa o zaman ne yapılmalı?
Masum çocuklar mı ölsün?

Ayrıca belediyeler toplayıp barınağa götürürken belediye personeline engel olanlar var.
Barınağı basıp hastalıklı, kuduz riski olan hayvanları tekrar sokağa bırakanlar var.
Barınak olsa bile bunlar nereye kapatılacak bilemiyorum.