Sensodyne'nin macununu kullanıyorum hocam, memnunum.
Bir ara bende düşündüm bu diş fırçasını ama fiyat performans olarak değmeyeceğini düşünüyorum yanılabilirim. Ben rocs un hem diş fırcasını hem macununu kullanıyorum memnunum. Ayda 1 de fırça değişiyorum. Üzerindeki fırça sayısıda 5000 küsür olduğundan çok iyi geliyor. Tavsiye ederim.
SENSODYNE TAM KORUMA ILE SAGLIKLI GULUSLER😂
yorumlarınız için teşekkür ederim, Sensodyne i uzun süredir kullanmadım yıllar oldu bi denerim ancak internette şu markaları önerdiler "Opalescence, rocks ve Marvis" diş macunları nasıldır.