constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok güzel söylüyorsunuz da bu günümüzde ki kısır döngüye çare olmuyor maalesef.
Başta belediyeler ve petshoplardan yada barınaklardan köpek alıp 2 gün sonra sokağa atanlar, sokaklarda ulu orta yerlerde besleme yapanlar suçlu.
Bu konunun bir an önce çözülmesi lazım.
Artık bu suçlu, şu hatalı diyerek topu birilerine atarak bu sorunun üstesinden gelemeyiz.
Her geçen gün durum daha da kötü bir hal alıyor ve sonucunda istenmeyecek durumlara sebebiyet verebilir.
hocam kendi ağzınızla söylüyorsunuz suçluları.
ne yani çözüm için hiç suçu günahı olmayan köpekleri mi öldürelim ?