Doğrudur yukarda da dediğim gibi hocam r10 ekibi buna bir çözüm üretecektir inşallah
R10 ekibi napsın hocam? Ben R10 ekibi olsam umrumda bile olmaz. Sözüm meclisten dışarı ama yıl olmuş 2025, sazan gibi bedava peyniri arayıp fare kapanına kısıldığı için kendini hackleten adama R10 ekibi bir şey yapamaz. Evine gidip bilgisayarındaki zararlıyı mı temizlesin adamlar?
Bu işin sitemkar boyutu tabii ki, yapılan bu şekilde üst üste ve artan dolandırılma vakaları illa ki R10 yönetimini de rahatsız eder. Bu yüzden daha iyi önlemler almak adına fikir ve proje geliştirilecektir. Ancak burada daha çok ihmalde bulunanlar hesaplarını çaldıran dikkatsiz insanlardır.
Umarım bu tip olaylar en kısa sürede son bulur diyelim.