Sanal alemde hiçbir güvenlik yöntemi %100 korumuyor. Çerez bilgileriniz ele geçirildiği gibi 2FA aşılmış olacaktır. Birçok yöntem ile aşılabiliyor. Bilmediğiniz linklere tıklamazsanız, bilmediğiniz kaynaklardan indirmeler yapmazsanız hiçbir şekilde kaptırmazsınız. Bir Kaspersky kullanıcısı olarak söylüyorum. Antivirüs hizmetimi bile lisanslı kullanmama rağmen hiçbir şekilde korunmadığımı iddia edebilirim. Antivirüsler çok kolay bir şekilde manipüle edilebiliyor. Olay tamamen kullanıcı bazlı sonuçlanıyor. Bu söylediklerimi daha önce bir konuda bahsettiğimde linçlenmiştim. Siber güvenlik konusunda en ufak bir bilgisi olan arkadaşlar destekleyecektir. Ben dahil bizim gibi Webmaster olma yolunda giden meslektaşlarım siber güvenlik hakkında en azından temel bilgiye sahip olmalıdır. Karşı tarafın neler yapabileceğini bilmek, çok yüksek ihtimallerle güvenli adımlar atmamızı sağlayacaktır. Her sektörün bir beyaz şapkası varsa siyah şapkası da var. Siyah şapkalılar var oldukça savunmak zorundayız. Kısacası her güvenlik yönteminin bir bypass veya manipülasyon yöntemi vardır.