bir çok yorum okudum, ne kadar cahilce ne kadar fütursuzca....
birisi çıkmış demiş en değerli şey insan canıdır,
diğeri çıkmış demiş köpeği haddinden fazla seven köpek tarafından feci şekilde ısırılsın..
nasıl bir kafa yapısıdır anlaşılır gibi değil...
tüm bu sıkıntıların başlıca sebebinin İNSAN olduğunu göremeyecek kadar aklı olmayıp fikri olan insanlar bunlar.
benim yeni bir bebeğim oldu. kendi kanımdan canımdan.
birde köpek demeye utanarak söylüyorum sadece tanımlamak adına kullandım oğlum var.
yemin ederim ikisinin de arasında ayrım yapamıyorum. hatta eve geldiğimde ilk oğlumla merhabalaşıyoruz.
o çok değerli fikirlere sahip muhteşem zeki arkadaşlara soruyorum ;
saldırgan köpekleri o şekilde eğiten kim ?
sokak hayvanlarını kısırlaştırmayan kim ?
yeterli barınak inşaa etmeyen kim ?
sizler çok zekisiniz cevabı bilirsiniz ama ben ufak bir kopya vereyim. baş harfi İ...
hadi bilin bakalım.
saçma sapan konularla gündem yaratmaya çalışmayın. dünyayı yöneten köpekler değil insanlar.