Bu aralar dolandırıcılık olayları çok oluyor, ya millet kendini tokatlıyor yada gerçekten hesapları ele geçiriliyor. Forumda popüler konuyu görmüşsünüzdür hocalarım hesabım çalındı işlem yapmayın diye. Bir kaç kez daha denk geldim.

Benim anlamadığım 2FA aktifken bir insanın hesabı nasıl çalınabilir 2FA aşılabiliyor mu ?