Konu Güncelleme;
Arkadaşlar veterinerden geldik, gözünde çıban çıkmış antibiyotik krem ve göz damlası verildi. 4 güne doğru iyileşme bekliyoruz eğer olmazsa iğneye başlayacağız.
Not; kedileriniz gözünü çok kaşımaya başlıyorsa lütfen veterinerinize söylemeyi ihmal etmeyin, insanda nasıl erken tanı hayat kurtarıyorsa hayvanlarımız için de aynı şekilde o kadar mühimdir. Yazan ve iyi dilekler de bulunan herkese teşekkür ederim.