Bende geçen yıl aynı şeyi düşündüm, sonra daha ekonomiktir diye elektirikli aldım sonra bin pişman oldum 25 km hızı geçmiyor akü bitse yolda kaliyorsun ayrıca kışın binemiyorsun soğuktan dolayı buda akulere - olarak yansıyor yaşadığım yer bol Karli bir yer bu karda kullanamayacagim için aküler boşta dururken ölmeye başlıyor akü masrafı yıllık 4 5k oluyor o yüzden benzinli her zaman en önde benim için bu yıl sfc mini 50 alacağım inşallah 37 bin TL ye sıfır cup