Köpeğin işlevi bekçilik etmektir, sürüleri otlatırken korumak gözetmektir. Onun dışında köpeklerin insan hayatında yeri yoktur benim gözümde. Gerekirse topluca itlaf edilsin bütün sokak köpekleri. Geçen sene ben kendim üniversite bahçesinde 3 köpeğin saldırısından sor kurtardım kendimi.

Gidip gariban bir insana yardım etmezler ama sokaktaki iti obez yapıp gururlarını okşatırlar vicdan rahatlatırlar.