Zamanında benim aracıma da çarpıp kaçmışlardı. Karakola gidip plakayı verdiğimde, bana sürücüyle ilgili tüm bilgileri verdiler. Ancak, böyle bir bilginin paylaşılmasının doğru olmadığını düşünüyorum. Çünkü plakayı bahane ederek birinin peşine düşmek isteyen biri de olabilir. Belki husumetliyim, belki kötü bir niyetim var! Hukuken bu bilgilerin paylaşılmasının bir engeli var mı bilmiyorum, ama bana çarpan kişinin ailesine kadar tüm bilgileri, hatta telefon numaralarını bile verdiler. Bence bu doğru bir uygulama değil, böyle bilgilerin verilmemesi gerekir.